חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית
דף הבית >> פסיכומטרי >> איך לבחור קורס פסיכומטרי שבאמת יתאים לך?
איך לבחור קורס פסיכומטרי שבאמת יתאים לך?

בחירת קורס פסיכומטרי נעשית בדרך כלל מתוך המלצות של חברים, השוואת מחירים או רצון ללכת לאן שכל החבר'ה הולכים. שיקולים אלו המתבססים על פרמטרים חיצוניים אינם בהכרח שיקולים נכונים עבורנו בבחירת קורס פסיכומטרי, שכן הם אינם מתייחסים לנקודות חשובות כגון סגנון הלמידה שלנו.
 
ההיצע הרב של מסלולי פסיכומטרי מבלבל אף הוא ומקשה על היכולת להשוות בין קורסי פסיכומטרי של מכונים שונים ואף בין קורסים שונים באותו מכון. בכדי לבחור קורס פסיכומטרי שממנו נוכל להפיק את המירב ולהוציא את הציון הכי גבוה, עלינו לקחת בחשבון מספר דברים הקשורים לאופי שלנו, ליכולות התפיסתיות ולמגבלות שלנו בתחום הלימודים. 
לימודים - מידע
פסיכומטרי  - מידע נוסף
לימודים - מידע
לימודים - מידע לפני הכל – בררו האם יש לכם זמן ומוטיבציה להשקיע
קורס פסיכומטרי הוא קורס תובעני למדי הדורש מחויבות והשקעה של זמן ומשאבים. אם מרגישים שלא נוכל להתחייב לתוכנית לימודים ולהפיק ממנה את המקסימום, אולי עדיף לדחות את ההרשמה לשלב מאוחר יותר בחיים. מבחן פסיכומטרי הוא אחד מכרטיסי הכניסה החשובים לחיים הבוגרים. כדאי להגיע אליו מוכנים ככל האפשר בכדי להצליח בו וליצור מצב שבו הציון שלכם פותח כמה שיותר דלתות.
 
לימודים - מידע מותאם עבורכם
בתוך כל ההיצע הגדול הכולל לימודים במסגרת מסלולי 700, קורסי אחד על אחד, קורסי VIP ועוד, נמצא גם קורס פסיכומטרי ללקויי למידה. אם אתם סובלים מלקויות למידה או מהפרעת קשב וריכוז שווה לכם לבחור בלימודים בקורס מותאם לבעלי לקויות בלי קשר לזכאות להבחן במבחן פסיכומטרי מותאם. הסיבה לכך היא שבקורס מותאם נעשים מאמצים ללמד את החומר בצורה שתקלט הכי טוב בקרב לקויי למידה ובעלי הפרעת קשב וריכוז, מה שאומר שגם אם תבחנו במבחן פסיכומטרי רגיל, לפחות קלטתם את חומר הלימודים בדרך המתאימה לכם ביותר. 
 
לימודים - מידע איזה זכרון יש לכם?
לאנשים שונים יש סוגים שונים של זכרון, ובעוד שחלק מהאנשים זוכרים אירועים והקשרים אחרים זוכרים את החומר כמו בצילום. כיום בחלק מהמכונים ניתן למצוא קורס פסיכומטרי שעושה שימוש במצגות, סרטונים ואביזרים ויזואליים שונים במסגרת הלימודים, שיסייעו לבעלי זכרון חזותי חוויתי לעבד את מסת חומר הלימוד בצורה המתאימה להם ביותר.
 
לימודים - מידע עד כמה המדריך זמין עבורכם?
לכל תלמיד בקורס פסיכומטרי יש את החלקים שהוא מבין פחות טוב ולשם כך כדאי שתהיה אפשרות לפגישות לימודים אישיות עם המדריך. לפני שאתם נרשמים לקורס פסיכומטרי בררו בהסכם ההתקשרות אודות הפגישות האישיות, כמותן והפורמט שבו הן נערכות.
 
לימודים - מידע תפתח את הספר או את דף האינטרנט?
קורס פסיכומטרי יכול להעביר לתלמידים את חומר התרגול בשתי צורות – ספר לימוד או אתר תרגול ברשת. אם אתם מאלו שמתקשים ללמוד מול המחשב ונוטים לנדוד לאתרים אחרים או מנגד אם אתם מאלו שמתקשים לפתוח ספר ונמצאים כל היום מול המחשב, בחירה של אופן תרגול מתאים לכם בקורס פסיכומטרי תגדיל את הסיכוי שתשקיעו יותר בלימודים, תתרגלו יותר ותגביר את סיכויי הצלחתכם. קיימים קורסי פסיכומטרי המשלבים את שתי השיטות כך שתוכלו לתרגל פתרון מבחן באופן דומה לזה שקורה במציאות אך ללמוד חלקים מעיקים כמו אוצר מילים באופן קליל ונעים יותר למשתמש.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים