חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

בחירת מסלול לימודים בהסתמך על הדרישות בשוק העבודה

לימודים >> בחירת מסלול לימודים בהסתמך על הדרישות בשוק העבודה
 
בין אם אתם יודעים מה תרצו לעשות כשתהיו גדולים ובין אם לאו, לפני שנרשמים ללימודים שווה לבדוק את הביקושים לבוגרי החוג בו אתם מתעתדים ללמוד, לראות באלו תפקידים תוכלו לעסוק בסיום הלימודים, ובאילו ידרשו מכם תארים מתקדמים. מכיוון שבסופו של דבר לימודים אקדמיים הם שלב בדרך לשוק העבודה, כדאי לבחון מראש מה יתן לכם כל מסלול לימודים בו תבחרו ולסלול כך את דרככם האקדמית.
לימודים - מידע
לימודים אקדמאיים - מידע נוסף
לימודים - מידע

לימודים - מידע בחירת מסלול לימודים בהתאם לתפקיד עתידי רצוי
אם אתם מברי המזל שיודעים במה הם ירצו לעסוק בעתיד, כדאי לכם לבדוק מהן הדרישות מבחינת לימודים בהן צריך לעמוד מועמד לתפקיד בו אתם מעוניינים ולתפקידים בכירים ממנו. לעיתים שוק העבודה מראה העדפה לבוגרי לימודים של מוסדות מסוימים על פני אחרים, כך שאם אתם שואפים לעבוד במקום מסוים, שווה לכם לבדוק האם הוא מגביל את הפניות לבוגרי לימודים אקדמאים ממוסדות מסוימים ואף לבוגרי חוגי לימוד ספציפיים. באופן זה תמנעו מלהשקיע שנים רבות במסלול לימודים שלא מקרב אתכם אל היעד.

לימודים - מידע בחירת מסלול לימודים מכוון קידום תעסוקתי
לא מספיק להסתכל רק על דרישות התפקיד שאליו תוכלו לגשת בסוף הלימודים, אלא להסתכל קדימה על דרישות תפקידים בכירים יותר, מתוך הבנה שמתישהו בוודאי תרצו להתקדם. דוגמא לכך ניתן לראות אצל מתכנתים – בכדי להתקבל למשרת מתכנת על המתכנת לדעת שפות תכנות מסויימות הנדרשות לצורך התפקיד. אם המתכנת לא רכש את הידע בשפות תכנות במסגרת לימודים אקדמאיים, יתכן כי הוא יעמוד בפני מחסום קידומי בעתיד, כיוון שמשרת ראש צוות תדרוש לצד ניסיון גם תעודה המצביעה על לימודים במוסד אקדמי מוכר.

לימודים - מידע בחירת מסלול לימודים בשיטת האלמינציה
אם אינכם יודעים במה אתם רוצים לעסוק אלא מתעמקים רק בשאלה "באילו לימודים כדאי לי לבחור?", כדאי שתבדקו את האופציות התעסוקתיות שיפתחו עבורכם כאשר תסיימו לימודים. אם תגלו שמלימודי קרימינולוגיה תוכלו להגיע להיות מסייעים לנוער בסיכון, חוקרי נוער או מדריכים בעמותות המסייעות לנוער עברייני ואתם בכלל לא מעוניינים להתעסק אי פעם עם בני נוער, אולי תשקלו שנית האם עלות שכר לימודים לשלוש שנים תניב לכם אפשרויות תעסוקה שיעניינו אתכם בעתיד.

לימודים - מידע מסלול לימודים לטווח ארוך או קצר?
ישנם מסלולי לימודים שמכינים ישירות לשוק העבודה ולעומתם ישנם מסלולים המחייבים תארים מתקדמים לפני שתוכלו להגיש את מועמדותכם לתפקיד כלשהו. כאשר בוחרים מסלול לימודים, חשוב לדעת האם בסופו ניתן לצאת לשוק העבודה ולהרוויח יתרון על פני סטודנטים ממסלולי לימודים אחרים או אנשים ללא תואר, או שמא יהיה עליכם להחזיק את משרת הסטודנט שנים נוספות בטרם תוכלו להדפיס את כרטיסי הביקור ששמכם מופיע עליהם. במקרה שבו לימודים לתואר ראשון אינם מספיקים, עליכם לשקול האם יש לכם את הסבלנות, היכולת הכלכלית והרצון להתחייב לשנים ארוכות של לימודים בטרם תתחילו להרוויח כסף.  עליכם לקחת בחשבון כי יתכן מצב שבו לא תתקבלו לתארים מתקדמים  ולתכנן תוכנית גיבוי למקרה זה. ההמלצה של מומחי לימודים שונים היא לבחור במסלול דו חוגי שיאפשר לכם מרחב תעסוקתי גדול יותר.

לימודים - מידע ואולי בכלל עדיף לימודים לא אקדמיים?
במקצועות מסויימים קיימת העדפה לבוגרים של מסלולי לימודים לא אקדמיים. כאשר בוחנים באיזה מסלול לימודים כדאי לבחור, מומלץ לבדוק האם קיימים מסלולים שאינם אקדמיים המכשירים לתפקיד המבוקש בשוק העבודה, והאם יש העדפה אליהם בשוק. מצב כזה למשל, קיים בקרב פירמות שמספקות יעוץ ארגוני ומקיימות במקביל לימודים בתחום היעוץ הארגוני שאינם אקדמיים אלא מקנים לבוגריהם תעודה. מקומות אלו נוטים להעדיף את בוגריהם כיוון שלמדו את השיטה המועדפת על העסק, ועל כן בעלי תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית עם התמחות בייעוץ ארגוני עלולים למצוא את עצמם בעמדת פיגור ביחס לעמיתיהם בוגרי הלימודים הלא אקדמיים.

לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים