חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לאילו פקולטות יכול ציון פסיכומטרי לקחת אותך?

לימודים >> לאילו פקולטות יכול ציון פסיכומטרי לקחת אותך?
פסיכומטרי - מידע נוסף
ציון פסיכומטרי הוא אחד הרכיבים לחישוב סכם לימודים, כשהרכיב החשוב השני הוא ציון הבגרות. אל חלק מהמועמדים לאוניברסיטה ציון הבגרות עשוי להוות בעיה, כיוון שבהיותם בתיכון התלמידים הללו העדיפו שלא להשקיע בלימודים, וכעת כאשר הם מעוניינים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה הם חוששים כי ציון הבגרות יהיה בעוכריהם.
 
לימודים - מידע החמישיה הפותחת – לאן יכניס אתכם ציון פסיכומטרי גבוה מ-700?
ציוני פסיכומטרי נעים בטווח שבין 200 ל-800, ומתפלגים התפלגות נורמלית. 5% מכל הניגשים למבחן יוציאו ציון פסיכומטרי גבוה מ-700. ציון כזה מבטיח להם סכם גבוה, ועל כן סיכוייהם להתקבל ללימודים בכל מחלקה בה יחפצו גדול במיוחד.
 
באוניברסיטת תל אביב בעלי ציון פסיכומטרי 760 ומעלה יוכלו להתקבל למחלקות שונות בפקולטה להנדסה, ואפילו להנדסת חשמל ואלקטרוניקה היוקרתית. בפני בעלי ציון פסיכומטרי 750 יפתחו גם מסלולי לימודים בפקולטה למתמטיקה, וכן בחוג לפסיכוביולוגיה באוניברסיטה העברית.
 
בשביל לימודים בחוג למדעי המחשב או הנדסת מחשבים באוניברסיטה העברית, די להשיג ציון 740. שם, עם ציון כזה, גם החוג לפסיכולוגיה יקבל אתכם בזרועות פתוחות.
 
ציון 728 במבחן פסיכומטרי יקנה לכם כרטיס מעבר חופשי ללימודים בחוגי גיאופיזיקה ומדעים פלנטריים, כימיה, סטטיסטיקה, ביולוגיה, חינוך, קולנוע, כלכלה, מדעי המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, תקשורת , עבודה סוציאלית, חשבונאות וניהול באוניברסיטת תל אביב, וציון 725 במבחן פסיכומטרי יאפשר לכם להתקבל לביוכימיה, ביוטכנולוגיה, מדעי המזון, ותקשורת ועיתונאות באוניברסיטה העברית, מבלי להתחשב בציוני הבגרות.
 
ציון 700 לפחות במבחן פסיכומטרי יאפשר לכם להתחיל לימודים בחוגי ביולוגיה, הנדסת מחשבים ופיזיקה יישומית, כימיה, התמחות בביוטכנולוגיה, מדעי בעלי החיים והצמח ומדעים מדויקים, מבלי להביט אחור אל עבר ציוני הבגרות.
 
חשוב גם לציין כי עם ציון פסיכומטרי גבוה מ-700, קל יותר לעמוד בסכם כך שגם אם תעודת הבגרות שלכם אינה מבריקה, יתכן שאפשרויות לימודים נוספות פתוחות בפניכם אם רק תזינו את הציונים הדרושים במחשבוני הסכם של האוניברסיטאות השונות.
 
לימודים - מידע העשירון הבא – מי ישמח לקבל אתכם עם ציוני פסיכומטרי הנעים בין 650 ל-700?
כ-10% מהנבחנים יוציאו ציון פסיכומטרי הנע בין 651 ל- 700. באוניברסיטת תל אביב מועמדים בעלי ציון פסיכומטרי 675 לפחות יוכלו להתקבל ללימודים בחוגים מתמטיקה, פיזיקה, ויחסים בינלאומיים. נבחנים אלו יוכלו להתקבל על סמך ציון פסיכומטרי בלבד לחוגים רבים בפקולטה למדעי הרוח בכל האוניברסיטאות שציינו. בעברית, ציון פסיכומטרי זה יגדיל את סיכויי קבלתכם ללימודים בחוגי גיאוגרפיה, מדע המדינה, מדעי הצמח, הקרקע, הסביבה וכדור הארץ, ניהול מלונאות, סטטיסטיקה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה ואף חינוך.
 
לימודים - מידע למעלה מהממוצע – לאן תתקבלו עם ציון פסיכומטרי הנע בין 600 ל-650?
כ- 10% מקרב נבחני פסיכומטרי מקבלים את טווח הציונים הזה. הפקולטה לניהול באוניברסיטת בן גוריון בנגב תקבל אתכם ללימודים בברכה עם ציון גבוה מ-630 וציון גבוה מ-600 יאפשר לכם להתקבל ללא התחשבות בממוצע הבגרות ללימודים בתחום ניהול מערכות בריאות.
 
לימודים - מידע מקום טוב באמצע – במה לבחור עם ציון פסיכומטרי בין 500 ל-600 ?
כ-30% מנבחני הפסיכומטרי יקבלו ציונים בטווח שבין 500 ל-600. ציוני פסיכומטרי של 580 יאפשרו לכם להתקבל ללימודים בחוגי ניהול מלונאות ותיירות, מדעי ההתנהגות ופסיכולוגיה באוניברסיטת בן גוריון. ציון 560 יפתח בפניכם שם את דלתות הפקולטה לניהול, ועם ציון פסיכומטרי 550 תוכלו להרשם ללימודים רב תחומיים בפקולטה לחברה. ציון 530 יפתח בפניכם את הגישה ללימודים בתחום מדעי החיים וסיעוד, וציון פסיכומטרי 520 יאפשר לכם ללמוד לימודי מזרח תיכון או סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. ועם ציון 500 בפסיכומטרי תוכלו להתקבל ללימודים בחוג ללימודי רפואת חירום, באב"ג.
 
לימודים - מידע עוד לא אבדה תקוותנו – לאן תתקבלו עם פסיכומטרי 400-500?
על אף שציון נמוך מ-500 במבחן פסיכומטרי עשוי להראות מייאש אם תעודת הבגרות שלך לא טובה, קיימות אפשרויות קבלה ללימודים על סמך ציון פסיכומטרי בלבד גם לחתך זה, המונה כ- 25% מהאוכלוסיה. באוניברסיטת תל אביב ציון 470 יכניס אתכם ללימודים בחוג סיעוד, וציון 450 יפתח בפניכם תחומים רבים ממדעי הרוח כמו גם את הגישה ללימודים בחוג לתולדות האומנות ולאומנות התיאטרון. באוניברסיטת בן גוריון, תוכלו ללמוד עם פסיכומטרי 450 היסטוריה, פילוסופיה ומחשבת ועם פסיכומטרי 430 ספרות, לשון, ארכיאולוגיה ומקרא ומזרח קדום. אפילו בעלי ציון 400 יכולים למצוא נחמה במחלקה לגיאוגרפיה שם.
 
לימודים - מידע מתחת ל-400
כ-20% מנבחני הפסיכומטרי יוציאו ציון נמוך מ-400. בפני נבחנים אלו עומדות כמה ברירות. ברירה אחת היא לחפש מכללות שבהן ציון פסיכומטרי זה הינו די לקבלה ללימודים. בחירה אחרת היא לבדוק האם שקלול הסכם מספיק לקבלה לאחת הפקולטות באוניברסיטאות ובחירה נוספת היא לעשות שוב פסיכומטרי הואיל ובחינה חוזרת מעלה את הציון בממוצע ב-30 נקודות. 
 
לימודים - מידע הערה
חשוב לזכור כי סכמי לימודים משתנים במידת מה על סמך היצע וביקוש מדי שנה, ועל כן ציוני פסיכומטרי שהספיקו בשנים קודמות עלולים להיות לא מספקים השנה ולהיפך.
מלא פרטיך ומכוני פסיכומטרי מובילים יפנו אליך
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים