חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית
דף הבית >> פסיכומטרי >> לימודים בקורס פסיכומטרי למצטיינים
עוד על פסיכומטרי

לימודים בקורס פסיכומטרי למצטיינים
 
עליית המדרגה מציון פסיכומטרי-650 ל-700 ומעלה היא עלייה קשה למדי. רק כ-5% מהנבחנים זוכים לציון גבוה מ-700, המהווה את דרישת הסף ללימודים הנחשקים ביותר כגון רפואה, הנדסה ומשפטים, במוסדות לימודים אקדמאיים נחשבים. התחרות הקשה בקבלה ללימודים אלו גורמת למעוניינים להתקבל אליהם לגשת פעם שניה ושלישית למבחן פסיכומטרי. בשנים האחרונות צצו מסלולי פסיכומטרי למצטיינים המיועדים לתלמידים בעלי ציון פסיכומטרי של 650 ומעלה המעוניינים לשפרו ב-50 נקודות לפחות.
 
מהם קורסי פסיכומטרי למצטיינים?
קורסי פסיכומטרי למצטיינים מכונים גם לא פעם קורסי "פסיכומטרי למועמדים לרפואה" בשל תמהיל המשתתפים בהם והמטרות שלשמם נרשמו לקורס. לימודים בקורס פסיכומטרי למועמדים לרפואה שונים מלימודים בקורס פסיכומטרי רגיל, כיוון שבהם אין התעכבות על לימוד מילים לפסיכומטרי, טכניקות לבחירת התשובה הנכונה ולימודי הבסיס. הלומדים בקורס פסיכומטרי למצטיינים עוסקים בלימודים מתקדמים יותר, הכוללים הבנה מעמיקה יותר של שאלות הפסיכומטרי וחידוד הנקודות שעשויות להשיג עבורם את 50 הנקודות הנוספות.
 
אחת הסיבות שבגינן קורס פסיכומטרי למועמדים לרפואה הינו קורס אינטנסיבי ומואץ היא העובדה כי הלומדים בו נחושים להשיג את הציון ומוכנים להתאמץ עבורו במיוחד, כיוון שהוא מסמן רק את ההתחלה של שנות הלימודים הקשות שבהן יועמס עליהם חומר רב בנושאים שונים בפרקי זמן קצרים. ניתן איפוא לומר כי קורס פסיכומטרי למועמדים לרפואה יוצר עבור המועמדים למקצועות העילית הכנה לקראת הבאות, והמצליחים לשפר בו, יתחילו את הלימודים האקדמיים בכושר שיא.
 
איך בנוי קורס פסיכומטרי למצטיינים?
איך נראית תכנית לימודים בקורס פסיכומטרי למצטיינים? התשובה היא שאין תשובה אחת. כפי שבענפי הספורט התחרותיים לכל מאמן יש את השיטה משלו לקחת את הספורטאי אל קצה, בשוק הפסיכומטרי קיימים מספר קורסים המיועדים למועמדים לרפואה, הנדסה ומשפטים, אך השוני בין התכנים שלהם ואופי הלימודים רב מן הדמיון.
 
אם נקח לשם הדוגמא את קורס פסיכומטרי למצטיינים הנערך על ידי מכון EZ Way  פסיכומטרי, נראה כי טקטיקת הלימודים המובילה בו היא לימוד פרטני, "אחד על אחד" , הכוללת אימונים אישיים מותאמים לצרכיו של כל משתתף בקורס. בקורס זה נעשית עבודה אישית של כל אחד מהמשתתפים והמדריך שמטרתה לאתר את הנושאים שבהם התלמיד מאבד נקודות, לסייע לו להבין אותם ולהשיג את הסיכוי לציון פסיכומטרי של 700 ומעלה. בקורס פסיכומטרי למצטיינים של EZ Way הלימודים כוללים לא רק את הטכניקות והשיטות המסייעות לפתור טוב יותר את המבחן אלא גם איתור, שיפור ותיקון של הרגלי ואסטרטגיות למידה.
 
בקורס פסיכומטרי למועמדים לרפואה של קידום, "מועדון 700", הדגש של תכנית הלימודים נמצא דווקא על יצירת תחרות בין המשתתפים בקורס, תוך עמידה בקצב מהיר וברמת הקושי הגבוהה. אנשים המעוניינים להגיע לציון 700 ומעלה הם אנשים תחרותיים, ועל כן הקורס בנוי באופן שרותם את התחרותיות הזו להצלחתו של הפרט בקבוצה.
 
איך לנצל נכון את השוני בין קורסי פסיכומטרי למצטיינים?
הסיבות לשוני בתכני הלימודים של קורסי פסיכומטרי למצטיינים נובעות מכך שלאנשים שונים יש דרכי למידה שונות. מכיוון שקיימות שיטות שונות ללימודי פסיכומטרי למצטיינים, אנשים המעוניינים להרשם לקורס זה יכולים לבחור מבין השיטות המוצעות את השיטה שתתאים להם יותר. הדגשים השונים בכל קורס מאפשרים לאנשים שפועלים טוב תחת לחץ ובסביבה תחרותית למצוא מסגרת לימודים מתאימה, בעוד אנשים שמרגישים שבאמצעות מחויבות אחד על אחד הם יוכלו להגיע הכי רחוק, יבחרו במסגרת אחרת.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים