חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

מילון פסיכומטרי

לימודים >> מילון פסיכומטרי
דף הבית >> פסיכומטרי >> מילון פסיכומטרי
פסיכומטרי - מידע נוסף
אוצר מילים קשה, משום שרוב המילים בו חדשות להם, והם לא נחשפו אליהם קודם לכן. מתוקף כך, אחד החלקים הדורשים מאמצים רבים הוא ללא כל ספק למידת מילון פסיכומטרי.

מהו מילון פסיכומטרי?

מילון פסיכומטרי הוא למעשה הגדרה רחבה לכלל המילים הכלולות בחומר לבחינה. במהלך הלימודים מקבלים התלמידים רשימת מילים ארוכה, המהווה אוצר מילים ייחודי, אשר יופיע במספר נושאים שונים של מבחן פסיכומטרי. כמות המילים המרכיבה כל מילון פסיכומטרי משתנה ממבחן למבחן. בנוסף, מילון פסיכומטרי מורכב הן ממילים והן ביטויים שלמים.
חלק מן המילים הנמצאות המרכיבות את אותו מילון פסיכומטרי הן כבר מוכרות וידועות מראש. על המילים הכלולות ברשימה של מילון פסיכומטרי נבחנים הן באופן ישיר באמצעות שאלות אמריקאיות והן באופן עקיף בשאלות אחרות בתחום המילולי. בסופו של דבר, בכל הנוגע אל מילון פסיכומטרי ואל אוצר מילים חדש ונרחב שיש לרכוש לקראת הבחינה, אין כל ספק שמילת המפתח היא תרגול. ככל שנשכיל לחזור ולתרגל את המילים שוב ושוב, כך נבטיח כי ברגע האמת נדע לשלוף חיש מהר את פירושי המילים השונות.

כיצד לבחור מוסד ללימודי פסיכומטרי?

לעיתים קרובות מציע כל מוסד לימודים המבצע הכנה לפסיכומטרי כמה קורסים שונים, בתנאים שונים ובמתכונות שונות, כאשר המטרה הסופית היא לתת מענה לצרכיו המשתנים של כל תלמיד ותלמיד. התרשמות ראשונית ממקום הלימוד עוד בטרם נבחר בו כבית הספר, אשר בו נבצע הכנה לפסיכומטרי, וכן המלצות מתלמידים שביצעו הכנה לפסיכומטרי באותו המוסד בעבר יהוו גם הם אינדיקציה חשובה, אשר תבטיח בחירה נכונה וטובה. בסופו של דבר, לא חשוב באיזה מוסד לימודים נבחר - הדגש שיינתן לחלק המילולי של הבחינה בכלל ולחלק של מילון פסיכומטרי בפרט הוא חשוב ומשמעותי.

נצלו את אתרי האינטרנט של מוסד הלימודים

מרבית החברות הגדולות בתחום של פסיכומטרי מציעות אתרי אינטרנט איכותיים ומזמינים, אשר חלק בלטי מבוטל בהם מתייחס ללימוד מילון פסיכומטרי, ולמגוון דרכים שונות להתמקצע וללמוד את כל אותו אוצר מילים הדרוש לקראת הבחינה. באתרי האינטרנט השונים ניתן להתרשם מהמורים, משיטות הלימוד, מהמלצות קודמות, ומעוד מגוון רחב של נתונים חשובים לקראת בחינת הפסיכומטרי.
בין אם נבחר לשים את הדגש על לימוד מילון פסיכומטרי, ובין אם נקבל החלטה להשקיע דווקא בחלק הכמותי או באנגלית, בחירת מוסד לימודים טוב ואיכותי לטובת הכנה למבחן פסיכומטרי הוא שיקול חשוב ומשמעותי.

מלא פרטיך ומכוני פסיכומטרי מובילים יפנו אליך
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים