חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

מכות מצרים - גרסת הפסיכומטרי

לימודים >> מכות מצרים - גרסת הפסיכומטרי
מכות מצרים - גרסת הפסיכומטרי
בהגדת פסח מדברים על עשר מכות מצרים, מכות קשות ונוראיות שנחתו על המצרים רק כי לא רצו לשחרר לחופשי את עם ישראל. גם המרכז הארצי לבחינות והערכה מנחית מכות על תלמידי פסיכומטרי. הנה עשר המכות הקשות ביותר.
לימודים - מידע
לימודי פסיכומטרי- מידע נוסף
לימודים - מידע

לימודים - מידעמכה ראשונה – כמות ההשקעה
הצלחה במבחן פסיכומטרי דורשת הקרבה. פעמים רבות לימודי פסיכומטרי מרגישים כמו הקזת דם ארוכה וממושכת, הכוללת הגעה דו שבועית לשיעורים, תרגול בכל דקה פנויה, סימולציות ארוכות כשנות הנדודים במדבר, אוצר מילים שלא נגמר והכל עבור מבחן פסיכומטרי שנמשך כמה שעות בודדות אבל בעל משמעות קריטית לעתיד.

לימודים - מידעמכה שניה - המחיר
מחיר קורס פסיכומטרי שיכול להגיע לאלפי שקלים בהחלט מרגיש כמו לבלוע צפרדע עבור רובנו. עם השנים המחירים של קורס ומבחן פסיכומטרי ממשיכים לעלות ונוגסים נתחים עסיסיים יותר מהפקדון. לנו נותר רק לקרקר בשקט על העוולות ולחזור לתרגל בכדי להוציא ציון פסיכומטרי גבוה כך שלפחות לא נאלץ לבלוע צפרדע שנייה. 

לימודים - מידעמכה שלישית - שאלות מהגיהנום
זה לא באמת כינים, אבל זה ללא ספק גורם לך לגרד בראש – השאלות הללו שאתה לא מבין מי הכותב הסאדיסט שהמציא אותם, ולמה בעצם התכוון המשורר. מבחן פסיכומטרי רצוף בשאלות כאלו – שקרנים, פטל, היגיון ואפילו אנלוגיות ולך תבין תוך פחות מדקה מה הקשר בין מילים שברגיל היו מופיעות בתשבץ היגיון ליד הציור לילד.  

לימודים - מידע מכה רביעית – פרקים מעורבבים
מכיוון שלמבחן פסיכומטרי 3 פרקים, לכל אחד יש את החלק החביב עליו. על אף שהסיכוי לקבלת פרק מועדף עליך כפתיח למבחן נע בין 1/4 ל- 3/8 הסיכוי שבאמת תקבלו אותו לא את הפרק השנוא עליכם ביותר הוא 0 כי הפרקים במבחן פסיכומטרי מעורבבים. הסיבה הרשמית היא למניעת העתקה, הסיבה האמיתית היא כי מרפי עובד במרכז הארצי לבחינות והערכה.

לימודים - מידעמכה חמישית – ציון יחסי
מבחן פסיכומטרי הוא מבחן יחסי. זה אומר שבניגוד לבגרויות, לא משנה כמה טוב למדתם וכמה אתם מהירים, הציון שלכם נמדד על פי כמה חרשנים שותפיכם לכתה וכמה מזל יש להם. 

לימודים - מידעמכה שישית – תקופת צינון בין מועדי פסיכומטרי
מכיוון שציון פסיכומטרי הוא ציון יחסי, יש סיכוי שתצטרכו לגשת למבחן חוזר בכדי לנסות ולקבל את הציון עליו חלמתם. הבעיה היא שכמו במונופול, גם כאן תצטרכו לחכות תור לפני שתזכו להפגש שוב פנים מול פנים עם מבחן פסיכומטרי בשל חוק שקבע המרכז הארצי לבחינות והערכה. בדרך סביר להניח שתספיקו לשכוח את רוב החומר ואולי אפילו תאלצו לבלוע צפרדע נוספת...
 
לימודים - מידעמכה שביעית – בעיות מתמטיות וגיאומטריות
מבחן פסיכומטרי מפגיש אותנו שוב עם טראומות מתקופת התיכון ששמחנו להשאיר מאחור. חפיפת משולשים, חישוב שטחים, בעיות תנועה ומילוי בריכות שוב צצים מכל ספר תרגול וסימולצית בחינה וגורמים לך לפקפק ביכולת להוציא ציון פסיכומטרי סביר.
 
לימודים - מידעמכה שמינית – אוצר מילים
אוצר מילים למבחן פסיכומטרי הוא שם קוד לקובץ השרידים בשפה הארמית שתקבל בקורס. אליו יצטרפו עוד ביטויים וניבים ומילים שרק אליעזר בן יהודה, אתה ותלמידי פסיכומטרי מכירים. קובץ אוצר מילים נוסף שיפול לחיקך יכלול את המילים לפסיכומטרי באנגלית. הבעיה היא שעל אף לימודי האנגלית לאורך כל תקופת בית הספר, אלו מילים שמעולם לא למדת ותשכח בוודאי עד שתגיע לאקדמיה, שם כבר יהיה לך מילון לתרגום.

לימודים - מידעמכה תשיעית – השגת הקלות בבחינה
 
בשנים האחרונות המודעות לאבחון גדלה משמעותית בכל מקום מלבד במרכז הארצי לבחינות וההערכה. בכדי לקבל מבחן פסיכומטרי מותאם תצטרך להוכיח שיש לך לקות בתוקף ואובחנת כבר בזמן האולטרסאונד כלקוי למידה. עבור לקויי הלמידה הקרב על השגת ההקלות הוא רק חצי מהבעיה כי אחר כך צריך גם לשבת ולקלוט את מסת חומר הלימודים לפסיכומטרי.
 
לימודים - מידעמכה עשירית – בחינה לא שיוויונית
מבחן פסיכומטרי אמור להיות מבחן משווה בין הניגשים אליו, אבל הסטטיסטיקות מראות כי לנשים, ערבים, עולים חדשים ונבחנים מהפריפריה יש ציון פסיכומטרי ממוצע קטן יותר בעשרות נקודות מציונו של תלמיד פסיכומטרי זכר יהודי מאזור המרכז. הדבר מקומם אף יותר כי אמות המידה לקבלה למוסדות לימודים להשכלה גבוהה מתבססים על הציון מבלי להתייחס לפער הממוצע.

לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים