חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי שיווק

לימודים >> לימודי שיווק

שיווק הינו תחום רחב ומפותח, אשר עומד תחת תחום רחב יותר שנקרא מנהל עסקים.

המודעות לתחום ולכח שעומד מאחוריו במסגרת הארגון החלה במאה ה- 20, כאשר מטרת השיווק היא בסופו של יום מיתוג והגדלת מכירות - של מוצרים או שירותים שמעניק הארגון. מטרת השיווק בתמהיל העסקי, היא להביא את המוצר או השירות של הארגון לתודעת הצרכן כך שבסופו של התהליך תתבצע רכישה.

שיווק הינו תחום של אסטרטגיה וחשיבה רבה, יש להתייחס לנושא בכובד ראש וכל ארגון ישאף להעסיק במחלקת השיווק שלו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום. מדובר בעבודה מעניינת, מגוונת ובעיקר כזו שהלמידה בה היא אינסופית - זאת הסיבה לכך שלימודי שיווק הופכים פופולאריים יותר ויותר בזמנינו.
לימודים - מידע
לימודים שונים - מידע נוסף
לימודים - מידע
לימודים - מידעלימודי שיווק במסגרת תואר אקדמי
שיווק, בהיותו תחום כל כך רציני ומהותי, מצריך למידה לצורך התמקצעות בו. כיום לא קיים תואר ראשון אשר עוסק אך ורק בתחום השיווק, יחד עם זאת, לימודי שיווק לתואר ראשון ניתן לקחת כתחום מרכזי בלימודי מנהל עסקים לתואר ראשון או MBA, תקשורת לתואר ראשון ועוד.

לימודי שיווק כוללים בתוכם לימוד של תיאוריות שיווקיות, אסטרטגיה, מהו התמהיל השיווקי וכיצד מיישמים אותו, פרסום, מיצוב ומיתוג, אספקטים מעולם הפסיכולוגיה והסוציולוגיה, מערכות מידע ותחומים נוספים בהם יכולים הסטודנטים לרכוש כלים המשמשים כל מנהל שיווק או מנהל מותג.

לימודים - מידעלימודי שיווק במסגרת קורסים מקצועיים
מטרת הקורסים בתחום זה, היא לרוב להקנות ידע כללי או נקודתי הנוגע לאפיק פעילות כזה או אחר בעולם השיווקי. מגוון הקורסים שקיים בשוק הינו רחב מאוד ועונה על צרכים שונים. לפני שבוחרים קורס חשוב לבחון מה רוצים להשיג מהקורס, אם מדובר באדם שכל הנושא חדש לו לחלוטין, כדאי שיקח קורס כללי או מבוא שיתן לו פרספקטיבה כללית על התחום, אם מדובר באדם שכבר עובד בתחום ורוצה להתמקצע בנושא ספציפי או להחליף תפקיד, יוכל לקחת קורס ממוקד לנושא הרלוונטי.

דוגמא טובה למערך קורסים שקיים במדינתינו היא "הבצפר" - מוסד שהוקם על ידי משרדי הפרסום, כאשר מטרתו היא להכשיר אנשים אשר רוצים להכנס לתחום הפרסום והשיווק. הקורסים שנלמדים בבצפר הם קורסים שרלוונטיים למשרות הקיימות במשרדי פרסום כמו אסטרטגיה, פלנינג, יחסי ציבור, תקציבאות ועוד.

לימודים - מידעימי עיון למנהלים ובעלי עסקים
תחום השיווק מתפרס על פני רבדים שונים ומגוונים, מדובר בתחום דינאמי אשר נמצא בהתפתחות מתמדת ותיאוריות ומחקרים חדשים מציפים את השוק עוד ועוד כל הזמן. מידי יום מתפתחות טכנולוגיות חדשות ואפיקים חדשים בהם ניתן לשווק את המוצרים או השירותים שמציע העסק.

מנהלים ובעלי עסקים אשר רוצים להעשיר את השכלתם בתחום, להתעדכן בהתפתחויות האחרונות ולהרחיב את אופקיהם - מוזמנים לפנות ללימודי שיווק במסגרת מגוון סדנאות קצרות וימי עיון. ימי עיון מועברים בדרך כלל במסגרתן של ועידות עסקים למיניהן, אוניברסיטאות, מכללות ומגוון גופים מסחריים הפועלים בתחום.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים