חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

פסיכומטרי אונליין

לימודים >> פסיכומטרי אונליין
פסיכומטרי - מידע נוסף
פסיכומטרי אונליין

רוב בתי האב בישראל מחוברים לרשת האינטרנט ולרבים יש גישה לרשת ממחשבים, מטלפונים חכמים ומטאבלטים. הזמינות לאינטרנט והיכולת לשלוח ולקבל מידע במהירות הביאו להתפתחות תחום הלימודים אונליין, וכיום ניתן ללמוד לתיאוריה, נגינה, ואפילו כיצד לתפעל תוכנות שונות דרך הרשת. גם מכוני פסיכומטרי זיהו את הפוטנציאל של עבודה ברשת ורבים מציעים בחינות ותרגולי פסיכומטרי אונליין.
 
כיום חלק מהעבודה בקורס פסיכומטרי נעשית אונליין, בכדי לספק את המשוב המהיר והזמין ביותר על התקדמותו של התלמיד, על ביצועיו ועל נקודות החוזקה והחולשה שלו. בנוסף למבחנים ולתרגילי פסיכומטרי אונליין, מכוני פסיכומטרי שונים מציעים אפליקציות לפייסבוק ולסמארטפונים המסייעים ללמוד את חלקי השינון בבחינה בקלות, וניתן אפילו למצוא ערוצי יוטיוב עם הסברים ושיטות לפתרון בעיות במבחן.
 
 
בסרטון: מנכ"ל איזי ווי פסיכומטרי מסביר לגבי היתרונות של פסיכומטרי אונליין. 
 
האם פסיכומטרי אונליין יכול להחליף את הקורס?
על אף ההיצע לא ניתן כיום ללמוד פסיכומטרי אונליין כקורס המתקיים במתכונת זו מתחילתו ועד סופו. אחת הסיבות המרכזיות לכך הוא הצורך בעמידה בלוחות זמנים. בכדי להצליח בפסיכומטרי, על התלמיד להשקיע בלימודים, להתקדם בקצב הרצוי ולשמור על רצץ למידה אופטימלי. מכיוון שלימודי פסיכומטרי אונליין מאפשרים להתחבר בכל זמן, הם מאפשרים לתלמיד לעגל פינות, לדחות את מועד השיעור הבא ולסטות מהקצב הנכון לשם הצלחה בבחינה.
 
גם אם לימודי פסיכומטרי אונליין היו נעשים בפורמט מתוקשב, במסגרתו ביום ובשעה נקובה המדריך היה מעביר את השיעור באמצעות הרשת לתלמידים, עדיין היו לשיטה זו בעיות. ראשית, על הסטודנט להיות בקרבת אינטרנט מהיר וזמין בשעה הנקובה, ועדיף גם כי יהיו לו מצלמה ומיקרופון לשם יצירת תקשורת דו כיוונית. מכיוון שבמקרה זה, ההבדל היחיד בין קורס פסיכומטרי אונליין לרגיל הוא בצורך להגיע לכתה, ומכיוון שגם ככה לרוב מכוני הפסיכומטרי יש כיתות משלהם, הסיכוי לקורס פסיכומטרי אונליין בפורמט כזה קטן משמעותית.
 
למי מתאים פסיכומטרי אונליין?
קורס פסיכומטרי אונליין יכול להוות יתרון למי שניחן במשמעת עצמית גבוהה, וביכולת להתרכז בעבודה מול המחשב מבלי לזפזפ במקביל לאתרי חדשות, פייסבוק ואתרים נוספים שאינם חלק מתהליך הלמידה. מכיוון שלרובנו את המשמעת העצמית הנדרשת, פסיכומטרי אונליין כמו לימוד לפסיכומטרי לבד, הם נחלתם של יחידי סגולה.
 
פסיכומטרי אונליין הוא פתרון שנראה טוב עבור מי שמסתדר עם המחשב טוב יותר מאשר עם ספרים ועפרונות, אך חשוב לזכור כי לפחות נכון לעכשיו, הבחינה מתקיימת על גבי דפים וחשוב להתאמן על הדרך לפתירתה בצורה זו על מנת להפוך את הסימון והאופן החשיבה למיומנות שוטפת.
 
ללימוד לפסיכומטרי אונליין יש יתרונות רבים, בהם היכולת לחזור ותרגל נושאים בעייתיים, היכולת לספק את הציון באופן מיידי והיכולת לערוך סימולציה של מבחן שבאמת מגבילה בזמן ואינה נותנת לחזור לפרקים שסוימו, כפי שקורה במבחן האמיתי. עם זאת, כיום הפתרון של פסיכומטרי אונליין אינו בשל דיו בכדי להחליף את הקורס הפרונטאלי מבחינת העברת הידע ורתימת התלמיד להצלחה. 
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים